Mie´s 7 trin til, at smide dine 5 irriterende kilo, og undgå at tage dem på igen!

En ting er endelig, at få tabt de 5 irriterende kg. En helt anden ting er, at de ikke skal komme på igen.
Er der noget så irriterende, som at have knoklet på en slankekur i uger, for så bagefter, at tage det hele på igen og mange gange, at tage det dobbelte, på igen?

Det er derfor, at slankekure ikke virker.
Under en slankekur, føler du at du skal undvære en hel masse mad og samtidig, at du skal udsulte dig selv. Du skal også bruge en masse kalorie tabeller og du skal tvinges til at lave motion, som du ikke bryder dig om.
Når det hele er overstået, vil du belønne dig selv for alt det lange og hårde slid, så der skal både spises alle de forbudte madvare og træningstøjet bliver pakket langt væk.
Derfor kommer alle de tabte kg. på igen og mange gange bliver vægten oven i købet fordoblet, efter en slankekur.

Jeg arbejder bla. med, at guide mine klienter igennem deres vægttab, så de er sikre på, at deres vægttab lykkes, også efter forløbet er afsluttet. Du kan ansøge om en GRATIS samtale om forløbet HER!

Når du har besluttet at du vil dine ekstra kg. til livs, kan du begynde med mine 7 gratis tips herunder, så du også kan få dit varige vægttab til at lykkes.

1: Tag en stor skraldepose og ryd dit hjem, for ALT det du godt ved, ikke er godt for dig. Du ved jo i bund og grund godt, hvilke fødevarer det drejer sig om.

2: Drik 2 liter rent vand om dagen. Det er klart det bedste at drikke renset og vitaliseret vand, da dette optages langt bedre i din krop og renser også din krop godt igennem.
Du vil uden tvivl, ikke kun kunne smage, men også mærke effekten af blødt, basisk vand, inde i din krop, på meget kort tid.

3: Gå en lang rask tur i højt tempo, så højt, at du ikke kan snakke, på 30 min. efter din aftensmad. HVER AFTEN
Du behøver ikke, at have et bestemt sted at gå hen. Gå 15 min. den ene vej, så er der 15 min. hjem igen.

4: Forbered dig på dagens, såkaldte udfordringer. Gør det til en vane altid, at have en snack, af en eller anden art, med dig i tasken. Så undgår du at falde i, når du er på vej hjem fra arbejde, ude og handle eller lign.
Snack kan være mange ting, nogen er til dadelkugler, andre er til grøntsagsstænger og andre igen, er til en blanding af nødder og tørret frugt.
Brug det der er rigtigt for dig.

5: Tænk positive tanker om dig selv, din krop og din overvægt. DET VIRKER.
Når du skal til, at sige eller tænke, en dårlig sætning om dig selv, eller din krop, så stop med det samme. Vend med det samme sætningen til noget positivt, det er faktisk ret nemt, når først du bliver vand til det.

6: Planlæg din søvn. Du skal have mindst 8 timers søvn, HVER NAT Kommer du for sent i seng, må du stå det senere op. Mere enkelt bliver det ikke.
Jeg ved udmærket godt, at der både er arbejde og familie, der skal passes, men din søvn er fuldstændig det samme, som hvis du skulle møde på arbejde, i 8 timer hver dag. Nogen er så heldige, at de har flekstid, andre har ikke. Når du ved hvad tid du skal op om morgenen, ved du også hvornår du skal i seng om aftenen.

7: Husk at få fedt, men kun det gode af slagsen. Fedt forbrænder fedt.
Det gode fedt er f.eks. kokosolie, olivenolie, avocado, afskallede hampefrø, fås i helsekosten eller nødder.

Holder du dette, vil du på aller højest 3 uger, have smidt dine irriterende 5 kg. Så passer det jo også med at julefrokost kjolerne skal ud og luftes 😉

Hvis du gerne vil have hjælp, med at få styr på din vægt, så ansøg om en GRATIS samtale HER!

 

Nu vil jeg rigtig gerne høre fra DIG. Hop over til Facebook- siden og fortæl mig din historie og hvad der er dine største udfordringer, i en ny livsstil, med fantastiske madvaner.
Jeg glæder mig til at læse din historie!

Held og lykke med din nye livsstil og rigtig god fornøjelse

img_5603

Hvis du ønsker at gøre noget seriøst ved dit vægttab og slippe af med dine irriterende 5 kg. Så ansøg om en gratis og uforpligtet samtale herunder.
Jeg ringer dig op og vi tager en kort snak om 90 Dages Mentorforløbet er noget der kan hjælpe dig.

ansoeg-om-en-gratis-samtale-her

Har du hørt om 90 Dages Mentor Vægttabsforløbet?
90 dages Mentor Vægttabsforløb, hjælper jeg dig med ALLE de udfordringer, der er ved et vedvarende vægttab.

Det kan fx. være:
– Hvordan siger du nej, til mere mad?
– Hvordan vender dårlig energi, til god energi?
– Hvad gør du når du skal til familiesammenkomst?
– Kan din mand blive interesseret i din nye livsstil, så han dropper sovs og kartofler?
– Hvordan får du dine børn til at elske din nye livsstil, i stedet for at brokke sig over grøntsagerne?
– Kan du komme til at elske din motion, i stedet for at hade den?
– Hvad gør du når du har lange arbejdsdage?
– Hvordan bliver du venner, med skiftende arbejdstider?
– Hvordan håndtere du, at kollegaerne driller/mobber pga. ny livsstil?
– Hvordan kan du finde ro i at spise og træne, når andre ikke gør det?
OG EN HEL MASSE ANDRE UDFORDRINGER, som gør det umuligt, at holde fast i de sunde, men lækre vaner.

Du kan læse ALT om 90 Dages Mentorforløbet HER

Hvis du allerede NU har lyst til, at snakke med mig om dine udfordringer ift. dit vægttab, kan du ansøg om en GRATIS og UFORPLIGTIGET samtale om forløbet HER

ansoeg-om-en-gratis-samtale-her

Mange kærlige hilsner
Mie Kronholm

mie22

Hvis du er interesseret i flere GRATIS tips og tricks til, at smide dine irriterende 5 kg.
Er du meget velkommen til, at skrive dig op til nyhedsbrevet HER
Her får du en GRATIS 7 Trins Guide til dit vedvarende vægttab OG en fin Opskriftsbog til at starte det hele med.
Du modtager også 3 opstarts videoer, hvor jeg personligt guider dig igennem de første skidt, i din 7 Trins Guide, så du er sikker på, at komme godt i gang.

Nyhedsbrev1

HUSK du altid er velkommen til selv, at kontakte mig for, at høre mere
om dit 90 Dages Mentor Vægttabsforløb.
Send en mail til: kontakt@miekronholm.dk
Eller ring til mig på: 22 88 92 88

Jeg glæder mig til at hjælpe dig.