Hjælp til dine Mellemmåltider

Mellemmåltider kan være svære at finde på, men utrolig vigtige i dit varige vægttab for, at undgå at falde i og tyge til de usunde vaner, når sulten melder sig på ny og energidepoterne skal fyldes op på ny.

I starten er der mange der gerne vil have at deres mellemmåltider ser spændende ud og næsten ligner et helt måltid. Det er bestemt ikke nødvendigt. Tænk på hvor ofte mange går ind og køber en usund chokoladebar, en croissant eller en sodavand. I stedet for dette kunne de vælge at have en agurk, peberfrugt, gulerødder, hjemedyrket spirer eller lign med.

Der behøver ikke altid være dressinger til. Grøntsagerne behøver ikke altid at være udskåret og det behøver heller ikke at ligge fint på en tallerken.

Nogen gange drejer det sig bare om, at få stillet sulten nu og her, så du undgår, at løbe ind i den nærmeste 7Eleven og flå noget ned fra hylderne, for endnu engang at måtte indse, efter pakke eller papiret er tomt, at det bestemt ikke var det aller bedste du kunne have budt dig selv og din krop, for din sundhed, vitalitet og ikke mindst, for dit varige vægttab.

Men det er så evigt svært når hjernen er ved at koge over og kun kan tænke på at få blodsukkeret op på et tåleligt niveau, så du undgår at flå hovedet af den første og bedste kassedame i supermarkedet eller i bilkøen på vej hjem

For at hjælpe dig lidt på vej, har jeg her skrivet nogle rigtig gode bud på mellemmåltider:

Hvis du er til smoothies er der her en side fra min Juice og Smoothie bog som du får med til Faste og Detoxforløbet

Skærmbillede 2015-06-05 kl. 05.16.31Disse drikke kan du altid hælde på flaske og tage med dig på farten, de er både sunde  og nemme at have med og så smager de fantastisk.

Spire med i boks er også en virkelig god ide at have i baghånden til at snakke på og de er  noget sjovere end de velkendte gulerødder og agurker i stave.

FullSizeRender_5

 

Broccolibuketter som har fået lidt olivenolie, citron og salt, bliver som dampede og super lækre som mellemmåltid.

En blanding af: græskarkerner, gojibær, valnødder, mandler, morbær, incanbær mm er også virkelig lækkert. Her kan du evt drysse dem med kanel eller lakridspulver.

Jeg håber du kan bruger idéerne til at hjælpe dig ind i en sundere hverdag, uden et blodsukker der virker som ruchebanen i Tivoli 😉

Rigtig god fornøjelse

HUSK!
Gør dit køkken til din legeplads.

Held og lykke med din nye livsstil.

Hvis du ønsker yderligere hjælp, med dit vægttab, kan du skrive dig op til Nyhedsbrevet.
Her modtager du både min 7 trins guide til dit vedvarende vægttab OG en e-bog med fantastiske opskrifter til, at kickstartet din nye livsstil.
Hver uge, vil du modtag tips og tricks til dit varige vægttab.
Tilmeld dig HER

Du kan også ansøge om en GRATIS og uforpligtet samtale, om Dit Mentor Vægttabsforløb HER
Jeg ønsker dig en rigtig dejlig dag.

Mie Kronholm

HUSK du altid er velkommen til selv, at kontakte mig for, at høre mere om dit 90 Dages Mentor Vægttabsforløb.
Send en mail til: kontakt@miekronholm.dk
Eller ring til mig på: 22 88 92 88

Jeg glæder mig til at hjælpe dig.