5 FANTASTISKE råd, der får dig til at holde fast i din nye livsstil, SÅDAN!

Hvordan bibeholde du din sunde livsstil, selv om famille, venner og kollegaer, prøver at modarbejde dig?

Du er kommet igang, med din nye livsstil og er glad for de resultater du ser. Du har fået god energi, vægten begynder at falde og du er oven i købet kommet ind i bedre motionsvaner, men selvfølgelig er der dage, der er bedre end andre og på de lidt mere udfordrende dage, kunne det jo være dejligt, at dine kollegaerne ikke stod som en trold i en æske og kastede slik ned i halsen på dig, at familien ikke prøvede, at overbevise dig om at: Det er helt ok at synde en gang i mellem. Da dette hurtigt vil blive til mindst en gang om dagen. Eller at vennerne, som du har fortalt at du er inde i en tid, hvor du prøver at tabe dig, ikke kun havde lavet steg og flødekartofler når du er inviteret til besøg, så der rent faktisk er mulighed for, at du kan bibeholde bare noget af den livsstil, du så gerne vil fortsætte med.
Sjovt nok siger næsten alle mennesker, at det er ok at synde en gang i mellem, men det bliver jo så bare til flere gange om dagen, når du ser dem alle sammen (familie, venner og kollegaer), i løbet af dagen og så er der ikke meget ny livsstil tilbage.

Det er her, at du skal have oparbejdet en god solid og stærk rygrad, så den ikke slasker hen ad jorden, som en varm vingummi. Så du sagtens kan sige nej tak til alle de fristende tilbud.

Hvordan gør du?
– For at oparbejde viljestyrke, kan du tænke på alt det gode, du får ud af din nye livsstil. Det er derfor, det er så vigtigt, at du gør det for din egen skyld og ikke for alle andres skyld. Herved er det dit mål og ikke din mands, dine forældres eller kollegaernes mål.
Find dit STORE HVORFOR vil du gerne tabe dig.

Tænk på alt det du mister ved, at spise den usunde kage, kiks, slik og meget mere, som du bliver tilbudt. Ja disse ting vil sikkert smage godt, men der findes så meget andet, der også smager virkelig godt og som tilmed er sundt, så dette er ikke en undskyldning, for at falde i.

Inden du sætte tænderne i de usunde sager, så tænk på hvad giver du afkald på, hvis du spiser det, og hvad får du ved at takke nej til det? Fordele og Ulemper

Forestil dig at du allerede er i mål. Hvis nu det er sommerkjolen, du gerne vil kunne passe igen, så forestil dig at du allerede kan passe kjolen.
Vil du gerne tabe de ekstra 5 kg. inden den store fest du har i vente til din venindes bryllup, eller måske dit eget bryllup, så forestil dig, at du allerede har tabt dig og at du ser ud som du ønsker dig. MÆRK hvordan det føles at have kjolen på der bare PASSER PERFEKT.

Tænk possitivt om din nye livsstil, i stedet for neggativt og du er allerede halvvejs.
Der er ikke noget der virker mere blokerende for et vægttab som negative tanker og dårligt humør.

En “lille” opsang:
Husk det er din livsstil og dit ansvar og bare fordi du bliver tilbudt noget, er det ikke nødvendigvis noget, du skal tage imod. Heller ikke bare fordi du er bange for at sårer personen, der tilbyder dig noget.

HUSK!
Gør dit køkken til din legeplads.

Held og lykke med din nye livsstil.

Hvis du ønsker yderligere hjælp, med dit vægttab, kan du skrive dig op til Nyhedsbrevet.
Her modtager du både min 7 trins guide til dit vedvarende vægttab OG en e-bog med fantastiske opskrifter til, at kickstartet din nye livsstil.
Hver uge, vil du modtag tips og tricks til dit varige vægttab.
Tilmeld dig HER

Du kan også ansøge om en GRATIS og uforpligtet samtale, om Dit Mentor Vægttabsforløb HER
Jeg ønsker dig en rigtig dejlig dag.
Mie Kronholm

HUSK du altid er velkommen til selv, at kontakte mig for, at høre mere om dit 90 Dages Mentor Vægttabsforløb.
Send en mail til: kontakt@miekronholm.dk
Eller ring til mig på: 22 88 92 88

Jeg glæder mig til at hjælpe dig.