Tager dine følelser magten fra dig

– Du står på vej hjem fra arbejde og er mega ked af, at din chef lige har overfuset dig.
– Det er synd for dig.
– Det er ikke første og sikkert heller ikke sidste gang, at han overfuser dig.
– Du kan ikke bare skifte til et nyt job, de hænger jo ikke på træerne, tænker du.
– Du er faktisk glad for dit arbejde, bare ikke når din chef er i dårligt humør, hvilket desværre sker, mindst én gang om ugen.
– Du er træt, sur og du vil bare hjem.

Hvad gør du, får at blive i bedre humør?
Hvad skal der til for at trøste dig?
Hvordan får du smilet tilbage. Ikke bare på læberne, men også i øjnene?

Du køre hjemad, du er sulten, du gider ikke lave mad, er ikke i humør til det overhovedet efter den dag.
Du tænker på, hvor meget du giver din chef hver dag, når du kommer på arbejde. Selvom at du giver ham så meget, giver han dig bare overfusninger som tak.

Du køre en lille omvej hjem. Fordi i dag er det okay. I dag er det okay at synde på den vild måde.
Du stoppe ved Canyland, den store slikbutik der har ALT hvad hjertet begære, efter sådan en dag.
Du køber godt ind, det er jo ikke så tit at du er her. Selv om du jo egentlig var her i sidste uge, men det var jo kun fordi, at der var en god film i fjernsynet.
Du betaler, køre hjemad, finder en film i fjernsynet og spiser det meste af alt det slik, chips og sodavand du købte.

Det der er tilbage, kommer du ind i skabet og så er det ellers sengetid, så du kan nå bare lidt søvn inden du skal på arbejde igen. Filmen sluttede sent.

Du har svært ved at falde i søvn. Du kan godt mærke, at der er kommet et godt sukker-kick ind.
Du ender med at få 4 timers søvn. Du er mega træt da du bliver vækket af uret næste morgen.
Du tumler ud af sengen, er i dårligt humør, har ingen energi og er stadig sur på din chef.

Du kaster noget kaffe ind, tager på arbejde og der har Gitte fødselsdag. Gitte har selvfølgelig kage med, og selvom du jo fik rigeligt af de usunde sager i går, så hjælper det lidt på humøret og energien, at få en kop kaffe mere og et stort stykke kage, i stedet for morgenmad.

Kl. 10 er du lige ved at falde ned af stolen af træthed. Du smutter ud i frokoststuen for at få en ny omgang kaffe og kage, så køre energien lidt igen.
Til frokost, hygger i pga. Gittes fødselsdag. I får de store gode sandwich fra caféen, rundt om hjørnet og da energien daler kræftigt kl. 14, tager du lige et sidste stykke kage, så du kan klare resten af dagen.
Det har været en rigtig god dag, selv din chef var i godt humør og var ude i frokoststuen og spise kage sammen med jer.
Du køre hjem i godt humør, men er træt og har lidt ondt i hovedet. Du har ikke rigtig lyst til mad, du er stadig godt mæt efter alt det kage du spiste og den store sandwich, til frokost på arbejdet.
Da du kommer hjem, smider du dig foran fjernsynet og sapper lidt rundt uden, at du gider engagere dig i noget af det der bliver vist.

Hen ad aftenen bliver du småsulten, men gider ikke lave mad og finder resterne af slikket fra igår, frem. Du liver lidt op og finder en god film at se.
Du kommer ret sent i seng igen, da filmen først slutter over midnat.
Igen er det svært, at falde i søvn. Det nye sukker-kick har gjort sin indvirkning og du sover først kl 2.
Næste morgen er du igen træt……..

Sådan køre ugen igennem, for rigtig mange.
En dårlig dag, bliver til flere og pludselig er du fanget i en spiral af usunde madvaner, overspisning og en masse kaffe, energidrikke eller sodavand, for at holde dig kørende.

Jeg har hjulpet rigtig mange, ud af denne onde spiral.
Det handler ikke om at få disciplin ind i din hverdag eller ind i dig selv. Det handler i større grad om, at blive bekendt med de følelser der gør, at du overspiser. Og så kan du gøre noget ved dem og din overspisning.
For selv om, at du ikke syntes, at du spiser med dine følelser, til en sjov og hyggelig dag, så er der stadig noget inde i dig der gør, at du har “behov” for, at spise mere end der er plads til i din mave. Samtidig med, at du fysisk har opbygget meget mere plads i din mavesæk, så det føles som om, at du er sulten oftere end normalt.
Din candida er også kommet i overflod og gør dig skidt tilpas, hver gang den vil have mere.

Hvis nu du er rigtig træt af denne onde cirkel, er der hjælp at hente. Helt gratis. Klik på billedet herunder og kom til opskriften med disse luksuriøse Proteinbar

HUSK!
Gør dit køkken til din legeplads.

Held og lykke med din nye livsstil.

Hvis du ønsker yderligere hjælp, med dit vægttab, kan du skrive dig op til Nyhedsbrevet.
Her modtager du både min 7 trins guide til dit vedvarende vægttab OG en e-bog med fantastiske opskrifter til, at kickstartet din nye livsstil.
Hver uge, vil du modtag tips og tricks til dit varige vægttab.
Tilmeld dig HER

Du kan også ansøge om en GRATIS og uforpligtet samtale, om Dit Mentor Vægttabsforløb HER
Jeg ønsker dig en rigtig dejlig dag.
Mie Kronholm

HUSK du altid er velkommen til selv, at kontakte mig for, at høre mere om dit 90 Dages Mentor Vægttabsforløb.
Send en mail til: kontakt@miekronholm.dk
Eller ring til mig på: 22 88 92 88

Jeg glæder mig til at hjælpe dig.