Nyd din ferie UDEN 5 ekstra kg!


I næste uge er det efterårsferie og mange har taget en velfortjent uges ferie.

Der er to hovedgrupper af, hvad ferie egentlige er.
Hvilken er du?

For nogen er ferie en tid hvor du gør det aller bedste for din krop og heler op igen, efter en lang og hård periode med masser af stress, jag, for lidt motion og usunde fødevare. For slet ikke at tale om den manglende søvn, da du højest har kunne snige dig op på 5 – 6 timers søvn hver nat, ellers kunne du ikke få det daglige skema med familie, arb og venner til at gå op i en højere enhed.

For andre, er ferie en tid hvor de køre endnu mere på, for at indhente det forsømte, med vennerne og familien.
De usunde fødevare som fx. flødekartofler, slik hver dag og kage efter aftensmaden, skal have lov til at få plads, da det har været nogle hårde måneder efter sommerferien og nu syntes de, at det er velfortjent at synde.
Der er ingen tvivl om hvilken en af modellerne herover, der er bedst for dit varige vægttab.
Selv om det kan syntes svært at lægge vanerne om, så prøv at se hvor meget du får ud af det, i stedet for at fokusere på, hvor meget du må undvære.
Se fx. på dit brændende ønske om et varigt vægttab. Drømmen om at slippe for den evige elevatorvægt, med for småt tøj på de mest upraktiske tidspunkter og tænk at undgå alle de mange nederlag i slankekurene, hvor du altid tager mere på, når kuren er overstået.

5 tips så du undgår at tage 5 kg. på i efterårsferien:

1: Gå lange ture 1-2 gange om dagen, så du får en masse god og nærende frisk luft. Du får god motion og fornyet energi. Og du har tid til det, du har jo ferie ik 🙂

2: Drik masser af vand, så din krop bliver fyldt op, med god og nærende væske. Din krop rehydrere efter en lang tid, uden nok rent vand i den travle hverdag.
Mange glemmer hvor vigtigt vandet er, for hele vores velbefindende. Drik 2 liter vand dagligt og mærk din krop, få fornyede kræfter igen.

3: Spis i mindfulness. Mange har for travl til, at nyde maden og spiser så hurtigt, at kroppen ikke kan nå, at registrere, at den rent faktisk har fået mad. Spis i ro og fred. Smag, duft og ikke mindst mærk med tungen, det du spiser.

4: Børst dine tænder efter du har spist. Pebermynten nulstiller dine smagsløg så du ikke får lyst til en lille ekstra sød ting, efter du har spist. Du behøver ikke at tage den helt store tur med tandbørsten, men bare få lidt tandpasta ind og rundt i munden i et minutstid.

5: Får du lyst til sukker, så nøjedes med frisk- eller tørret frugt. Så kommer du langsomt men sikkert, ud af din afhængighed fra det hvide sukker.

Rigtig god fornøjelse med dine øvelser og rigtig god ferie

 

Hvis du ønsker yderligere hjælp, med dit vedvarende vægttab, kan du skrive dig op til Nyhedsbrevet.
Her modtager du både min 7 trins guide til dit vedvarende vægttab OG en e-bog med fantastiske opskrifter til, at kickstartet din nye livsstil.
Hver uge, vil du modtag tips og tricks til dit varige vægttab.
Tilmeld dig HER

Du kan også ansøge om en GRATIS og uforpligtet samtale, om Dit Mentor Vægttabsforløb HER
Jeg ønsker dig en rigtig dejlig dag.
Mie Kronholm

HUSK du altid er velkommen til selv, at kontakte mig for, at høre mere om dit 90 Dages Mentor Vægttabsforløb.
Send en mail til: kontakt@miekronholm.dk
Eller ring til mig på: 22 88 92 88

Jeg glæder mig til at hjælpe dig.