December med alle dens fristelser- Undgå de legendariske 5 kg!

Mange kvinder sidder i disse dage og hiver sig i håret over hvordan de mon undslipper de 5 ekstra kg. i julemåneden, så de kan passe deres nytårskjole når årets sidste aften skal til at ringe ud.

dc25d7cc-ef56-404a-98cc-910dc1cc6401Det kan være rigtig svært, at holde fast i de sunde madvaner, når alle borde syntes at bugne med de legendariske juleretter som fx: Karrysilden med den dejlige karrysauce, tarteletter med hvid cremet kyllingefyld, flæskesteg med de sukkerbrunede kartofler og brun sauce. For slet ikke at tale om den fantastiske Ris a la mande, som hovedsageligt indeholder grød-ris og piskefløde.
Èn ting er at spise alt dette én enkelt gang eller to om året, men mange mennesker får disse retter og meget mere til, 8-10 gang på en sølle md.
Så sker der helt automatisk noget med din vægt, som i hvert fald ikke bliver mindre.
Så, hvordan kommer du til at være sikker på ikke at gro ud af din nytårskjole?

501482d1-da88-4e18-9ddc-0f5664b08327

1: Spis lidt men godt.
Det er ikke fordi du ikke må spise noget af det der står på bordet overhovedet. Du skal bare kun tage en enkelt gang og så virkelig nyde det du spiser.

2: Mindfulness med din spisning.
Selv om i er en del samlet om julefrokostbordet, så giv den mad du spiser en masse opmærksomhed. Se på det du spiser, smag på det du kommer i munden og mærk hvordan det føles, inde i munden.
Herved når din hjerne at registrere, at du spiser og du vil blive overrasket over hvilken tilfredshedsfølelse det giver dig, så du ikke behøver mere end en enkelt portion.

3: Motion er altid godt.
Gå en rask gåtur i ægte PowerWalking stil i 30-60 min. HVER dag og gerne efter din aftensmad. Det er en fantastisk måde at få din forbrænding op på, så du kan smelte fedtet i dine celler, af igen. Gør du det efter aftensmaden, eller et af dine andre måltider, hjælper du dig selv, langt mere end du ander, med ikke at falde i sukkerpotten efter dit måltid.
Simple træningsøvelser som dem du fik med i forrige uge er også fantastiske til at få din forbrænding i vejret.
Se øvelserne igen HER

Husk nu MASSER af rent vand, så du forbliver hydreret
og spiser ikke unødigt.

Med disse gode råd, behøver du aldrig, at bekymre dig om din festkjole skulle være blevet syet mindre inde i klædeskabet, ef en drillenisse 😉

   aa0e998d-934b-4afd-9ac8-83dcd3dbd19f                          e1765550-5a7c-4265-b9cc-95a2e767c364

Jeg håber mine råd kan hjælpe dig til en mindre bekymret december, Har du lyst, ville det være fantastisk hvis du ville fortælle mig, hvordan det går med din nye livsstil.

Held og lykke med din nye livsstil.

 

Hvis du ønsker, at gøre noget seriøst ved dit vægttab og slippe af med dine irriterende 5 kg, så ansøg om en gratis samtale herunder. Så ringer jeg til dig på et aftalt tidspunkt og finder vi sammen ud af om 90 Dages Mentorforløbet er noget for dig.

Anmod om en GRATIS samtale HER

Rigtig god fornøjelse med dine øvelser

Hvis du allerede NU har lyst til, at snakke med mig, om dine udfordringer ift. dit vægttab, kan du ansøg om en
GRATIS og UFORPLIGTIGET samtale, om forløbet HER

2.2

Hvis du ønsker yderligere hjælp, med dit vedvarende vægttab, kan du skrive dig op til Nyhedsbrevet.
Her modtager du både min 7 trins guide til dit vedvarende vægttab OG en e-bog med fantastiske opskrifter til, at kickstartet din nye livsstil.
Hver uge, vil du modtag tips og tricks til dit varige vægttab.
Tilmeld dig HER

Du kan ansøge om en GRATIS og uforpligtet samtale, om Dit Mentor Vægttabsforløb HER
Jeg ønsker dig en rigtig dejlig dag.
Mie Kronholm

HUSK du altid er velkommen til selv, at kontakte mig for, at høre mere om dit 90 Dages Mentor Vægttabsforløb.
Send en mail til: kontakt@miekronholm.dk
Eller ring til mig på: 22 88 92 88

Jeg glæder mig til at hjælpe dig.