Hvordan taber du 5 kg. selv om du har skrivebords-arbejde?

At arbejde i et stillesiddende job, kan være frustrerende for dig, der ønsker at hjælpe dit vægttab på vej, med aktivitet i din hverdag.
Det er så tit vi høre, at det er den daglige motion der tælle, men hvad gør du når du sidder fast-limet til din stol, hele dagen og knap har tid til en tissepause?

1:
Når du kommer drøn træt hjem, efter en lang og stillesiddende dag, som har gjort dig helt flad for energi, så er det om IKKE, at komme for tæt på sofaen.
Skynd dig at skifte til kondisko og gå en lang Power Walking. Det vil sige en gåtur hvor du virkelig går til den i højt tempo. Få pulsen så højt op, at du ikke kan snakke samtidig.

2:
Lav din egen madpakke. Selv om det ser sundt ud, det der er i kantinen, på cafeen rundt om hjørnet ved din arbejdsplads, eller der står salat på pakken som du køber i supermarkedet, så er der tit en masse tomme kalorier i som du ikke tænker på, men som alle er med til, på en nem, billig og desværre usund måde, at få maden til at smage godt.
Lidt forberedelse i weekenden, er alt hvad det tager og lad nu for guds skyld være med, at lave en kæmpe gourmet madpakke. Det er noget der høre til weekenden ellers går du død i det langvarige arbejde og falder af madpakke-vognen.
Herunder får du et skema, som du kan bruge til at udfylde hver weekend, så du altid ved hvad du skal have til morgen, middag og aften og derved undgår de usunde impulskøb. Der er selvfølgelig også kolonne til snack.

Madplan

3:
Lyt til din krop. Nogen gange kan du rent faktisk have brug for en enkelt dags hvile. Har du knoklet på hele ugen og bare trænger til at hygge dig på sofaen, med en god film og et varmt tæppe, så beløn dig selv og sig det er ok.
En dejlig kop te fra Pukka eller en urtete du selv blander med fx. lakridsrod, ingefær, pebermynte mm. er fantastisk til at afhjælpe den søde tand, så du ikke falder i slikposerne under filmen.

Eat till you die

4:
Vær åben omkring din nye livsstil, til alle omkring dig. Det gælder både familie, venner og kollegaer. Når din omgangskreds er klar over dit nye projekt, kan og vil de støtte dig i ikke at falde i og de vil også tænke over hvad de servere for dig, når du kommer på besøg eller når i holder sammenskudsgilde.

Jeg håber de gode råd vil hjælpe dig på vej til dit varige vægttab.

Har du lyst, ville det være fantastisk hvis du ville fortælle mig, hvordan det går med din nye livsstil.
Du kan gøre det ved at besvare denne email, eller på FACEBOOK-SIDEN

Held og lykke med din nye livsstil

 

 

Hvis du ønsker, at gøre noget seriøst ved dit vægttab og slippe af med dine irriterende 5 kg, så ansøg om en gratis samtale herunder. Så ringer jeg til dig på et aftalt tidspunkt og finder vi sammen ud af om 90 Dages Mentorforløbet er noget for dig.

Hvis du allerede NU har lyst til, at snakke med mig, om dine udfordringer ift. dit vægttab, kan du ansøg om en GRATIS og UFORPLIGTIGET samtale, om forløbet HER

Hvis du ønsker yderligere hjælp, med dit vedvarende vægttab, kan du skrive dig op til Nyhedsbrevet.
Her modtager du både min 7 trins guide til dit vedvarende vægttab OG en GRATIS e-bog med fantastiske opskrifter til, at kickstartet din nye livsstil.
Hver uge, vil du modtag tips og tricks til dit varige vægttab.
Tilmeld dig HER

Du kan ansøge om en GRATIS og uforpligtet samtale, om 90 Dages Mentor Vægttabsforløb HER
Jeg ønsker dig en rigtig dejlig dag.
Mie Kronholm

HUSK du altid er velkommen til selv, at kontakte mig for, at høre mere om dit 90 Dages Mentor Vægttabsforløb.
Send en mail til: kontakt@miekronholm.dk
Eller ring til mig på: 22 88 92 88

Jeg glæder mig til at hjælpe dig.